keskiviikko 26. tammikuuta 2011

[ 52 ]

En keksinyt mitään tekstiä otsikkoon, joten antaa olla tyhjänä. Tänään olin iltavuorossa yhdessä meiän toisen harjottelijan kanssa. Ilta meni tosi kivasti putkeen, paitsi alkeiskurssille taluttajien hankinta meinas pistää välillä kiehumaan, hoitajalapset tietää miten piiloutua multa. No ei, kyllä ne taluttaa ihan kiltisti, tänään vaan oli tosi moni poissa ja piti sitten vähän improvisoida. Hyvin se meni kuitenkin, kaikille saatiin taluttajat ihan ajoissa vielä.

Oon nyt kauheesti stressannu perjantaista hevosreissua sekä noita koulukisoja. Ilmottautumisaikaa on ensi viikon torstaihin asti ja ajattelin pallotella nyt vähän että mitä teen. Ratavaihtoehtoina on KN special ja aikuisohjelma. Hevoset joilla haluaisin mennä on Emir ja Aron, toinen parempi toiseen rataan ja toinen toiseen. Molemmissa en kuitenkaan ajatellut startata. Tällä hetkellä oon vähän semmosella fuck it- linjalla ja ajattelin mennä Aronilla aikuisohjelmaan. Ainoana tavotteena parantaa viimesuoritusta, eli jos nyt pysyttäisiin niiden aitojen sisäpuolella... On mullakin rima korkeella. Voisin sitten noita seuraaviin koulukisoihin toivoa Emiriä, jos alan vaikka vuorottelemaan. Ongelmana näissä kisoissa myös se, että Emir on nyt tosiaan saikulla ja kisoihin parantumisesta ei mitään takeita. Oon muutenkin mennyt sillä vaan muutaman kerran, joten olis kiva päästä menemään vähän enemmän kisojen alla. Huoh, onpas tää vaikeeta.

Perjantaina tosiaan lähetään katsomaan yhtä ruunaa mulle. Otan kameran (ihan itseni takia tosin) mukaan ja kysyn hevosen omistajalta lupaa julkaista jotain kuvia. Jos saan luvan ja hevonen vaikuttaa lupaavalta, voisin sitä tarkemmin esitellä. Mulla on paperi täynnä kysymyksiä ja kaikki kamat katottuna perjantaita varten, silti mua jännittää ihan sikana! Kuvailujen perusteella kyseinen hevonen on juuri täydellinen, mutta pitää toivoa että se on sitä ihan oikeastikkin. En kuitenkaan toivo tästä tapauksesta liikoja, etten joutuisi taas pettymään.

Nyt kuitenkin meen nukkumaan ja valmistautumaan henkisesti huomista tuntia varten. Koitan ehtiä/jaksaa tulla huomenillalla vielä kertomaan edes lyhyesti tunnista ja fiiliksistä.

2 kommenttia:

  1. Minkäs rotuista ruunaa olette menossa katsomaan (:
    Toivottavasti se olisi sinulle hyvä!

    VastaaPoista
  2. Ihan puolveristä. Vaikka suokin haluisin eniten, mut ei mulla oo varaa heA re110 semmosee :D

    Tää jännitys ei voi olla todellinen! En varmaa nuku ens yönä.

    VastaaPoista