maanantai 14. kesäkuuta 2010

[ 019 - Kiirettä, siksei päivityksiä ]

Taas pahoitellaan kuvattomuutta ja pitkää väliä päivityksissä. Mä oon vaan ollut niiiin kiireinen.

Mun rakkaat tinkeritammat lähti muutama viikko sitten leirihevosiksi ja ennen sitä annoin niille totally makeoverin. Pesin harjat & hännät, selvitin ne suurella shine määrällä avitettuna. Nipsasin korvakarvat siistiksi ja tasotin hännät. Pesin jalat, harjasin ne täysin takuttomiksi ja laitoin jotain shinen tapasta ainetta, joka pitää ne takut poissa. Napsasin vielä yönsilmät lyhyiksi. Koko hommaan meni 3 tuntia, mutta oli sen arvoista. Eihän reissuun voi lähteä ilman uutta kampausta. Mun pienet puskapollet muuttui leirihevosiksi.

Husössä viettänyt aikaa töissä ja ihan muutenvaan. Pääsin ratsastamaan Aaronilla (ensimmäinen joka selkään kiipesi! Inhoan kehuskella, mutta toi on jo niin iso juttu että vähän kredittiä pitää saada) niin koulua että esteitä. Kalle oli muutaman viikon ep, joten tilanteesta otettiin hyöty ja mut istutettiin toista kertaa koko kevätkauden aikana jonkun toisen selkään. Hui.

Koin myös viimeisen hoitopäiväni, syksyllä mulla alkaa oppisopimuskoulutus ratsastuksenohjaajaksi ja sen aikana minulla ei ole aikaa hoitaa poikiani. Steisi & Dotsi kuitenkin pysyy hoidokkeina. Ruunistakaan en kokonaan joudu luopumaan, sillä saan ne syksyllä vastuuhevosikseni.

Oli mulla vielä ihan infoakin, tänään alkaa neljäpäiväinen estekurssi (B-merkki) ja lupaan päivittää tänne jokaisesta päivästä fiilikset ja tehtävät sekä plussat ja miinukset. Sain myös uuden megapro-kameran, joten toivuttuani kuvien menetyksestä alkaa uusi vallankumous parempilaatuisten kuvien hankkimisesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti