lauantai 8. toukokuuta 2010

[ 016 - Vielä vähemmän päivityksiä ]

Pahoittelen etten nyt ole päivittelemään päässyt, nettiyhteydessä on jotain häikkää ja kiivaan taistelun jälkeen (joka kesti jo useamman päivän) onnistuin saamaan sen toimimaan. Saa nähä kuinka kauan.

Maanantaina en ollut tallilla autokoulun alkamisen takia. Tiistaina kävin hoitamassa Dotsin sekä Steisin iltapuulle omistajan sairastumisesta johtuen.

Torstaina ja perjantaina olin aamuvuorossa Husössä ja rakastan sitä työtä. On tullut opittua paljon uutta ja kunto sekä kestävyys vaan kehittyy kokoajan. Eilen pääsin madottamaan ekaa kertaa elämässäni (ei se loppujen lopuksi ollut edes vaikeaa!). Olen oppinut myös paljon uutta haavojen hoidosta ja työtahtikin nopenee kokoajan. Syksyllä alkaa sitten oppari ja mä olen enemmän kuin innostunut ja valmis !

Tänään olin vielä ratsastamassa Kallella (Laitan kuvia myöhemmin!). Mentiin avotaivutuksia, ei ihan parhaiten mennyt. Kuitenkin muutama hyvä taivutus tuli. Kallen kanssa on alkanut oppimaan arvostamaan onnistumisia keskittymättä epäonnistumisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti