keskiviikko 28. syyskuuta 2011

[ 97 - ypäjäelämä jatkuu ]

Sunnuntaina taas saavuin tänne, tekis mieli sanoa keskelle ei mitään, mutta sanotaan nyt että koulun penkille takaisin. Onhan täällä paljonkin, me ei vaan niistä oikeen hyödytä. Muutenkin koko viikko on vietetty nenä kirjassa (yritetty ainakin..).

Osalla oli tänään jo ekat käytännön kokeet, oli kengitystä ja varusteoppia. Mulla noi edessä vasta huomenna. Semisti kuumottaa, ei toi varusteoppi, mut se kengitys. En oo kertaakaan päässy Husössä kengittään, ja täälläkin kolme kertaa yhteensä sitä treenattu. Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Toivottavasti herra näyttöylitarkastaja on armollinen ja kiltti. Ei mulla ihan hukassa toi kengitys oo, pelkään vaan tekeväni jonku kaameen mokan. Mut sitä mä taidan pelkää aina.

Aika hassu tunne, et oon pari kertaa esim koulun ruokalassa kuullu ohimennessäni jonkun kuiskuttelevan mun olevan "se yks heppabloggaaja". Blogi on kyllä kasvanut tosi paljon, jo melkeen sata lukijaa. Kelasin sadan lukijan kohalla pitää suuren arvonnan, josta lähtis jotain kivaa hevostavaraa ja jotain normaali-tavaraa, ettei palkinto rajota osallistujia.

Joo, takasin aiheeseen (musta taitaa huomata että heräsin puol6 ja että koulu loppu puol5?). Tänään oli anatomian koe, stressasin sitä ihan kauheesti, mut sain siitä ihan kivasti pisteitä, 22,5/30. Numeroksi 2 (arvosanat on siis 2-3). Mulla oli ihan semmonen olo, etten osannu mitään, mut toi olikin yks parhaista pisteistä. Ihan siistii.

Oli tarkotus tehä pidempi postaus, mut nyt on pakko mennä jatkaa huomisiin tentteihin lukemista. Toivottakaa onnee!

ps. Viikonloppuna tänne kisoihin tulevat voi bongailla mua ja veeraa täällä! Kisahoitaja taas paikalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti