lauantai 6. marraskuuta 2010

[ 38 - Mä oon vaan niin huono päivittelijä ]

Taas on ollu vaikka mitä mistä kirjottaa ja kokoajan tapahtuu jotain, mut ehkä siinä syy miks en oo ehtinyt tulla raapustelemaan kuulumisia. Otetaan lyhyesti kaikki;

1 Oma hevonen
Mä tosiaan oon hankkimassa omaa hevosta, en ihan vielä. Ihanteellisin olisi että ensi kesänä olis oma kopu tallissa. Hevonenkin on mielessä, pitää vaan toivoa että se nyt varmasti on sopiva ja että omistajalle sopisi mahd vuokraus kesään asti, jonka jälkeen hevosen osto.

2 Carlo
Meiän pikkuihana oripoika Carlo palasti Husöseen, tai ei Carlo enää ole ori, se ruunattiin muutama viikko sitten. Kyseessä siis tosi sympaattinen ja hyväkäytöksinen, kohta kolmivuotias, Husön "kasvatti".

3. Aron kipeänä
Tästä en voi kauheasti kertoa, sillä en oikeen tiedä että mikä sillä on. Mutta mun pikkumussukka on satuttanut jalkansa jossain :(

(btw, hyppäsin sillä yks päivä ennen tota jalansatuttamista. Se oli mielettömän hieno, harmi ettei mulla ole kuvia siitä)
steisi & dodo keväällä

Muuten oon tavanomaisesti viettänyt aikani Husössä & Staesyn ja Dotsin luona. Oon menny nyt Aronin saikun johdosta Turrella, ja se on vaan niin hieno. Vaikka sen kunto onkin rapistunut. Se on siis joskus ollut ihan oikea koulusuokki ja kyllä sen siitä vieläkin huomaa. Eilen oltiin ratsastamassa Steisillä ja Dodolla, tehtiin illalla mukava, ehkä tunnin mittanen iltalenkki. Menin itse Steisillä ilman satulaa, sillä on niin ihana pehmeä tynnyriselkä sekä nojatuoliaskeleet. Mammuska oli superi ja innostu ravipätkillä tekemään oikeen milettömän korkeita askelia.

Huomenna lähtö ypäjälle, mun kahen viikon lähiopintoihin. En saa sinne konetta mukaan, mutta kerron täällä sitten kaiken siitä meiningistä ja opitusta. Oon välissä viikonlopun kotona, joten pyrin sillon pääsemään päivittelemään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti