torstai 17. kesäkuuta 2010

[ 022 - Estekurssi, päivä 3 ]

Ei voi muuta sanoa kuin että aina ei mee nallekarkit tasan. Amigo oli oudon tahmainen enkä saanut toivomaani keveyttä eteen. Tuli huonoja hyppyjä & lähestymisiä ja meinasinpa myös pudota.
Amigo kielsi ensin, olin jo kääntämässä pois kun lähdettiinkin hyppäämään. Onneks este oli pieni, joten pelkällä tasapainon heitolla selvittiin.

Harjoiteltiin teitä ja hypättiin rataa osissa. Tunnista jäi suuri v*tutus, mutta nyt tiedän mihin pitää keskittyä ja petrata. Tästä ei päästä kuin ylöspäin!

3 kommenttia:

  1. Näitä sun tekstejä on aina niin luksusta lukea, kun sä oot tollanen aktiivityyppi, että jaksat noita kuviakin tänne näpertää! Minkälaista elämää husössä on nykyään? Täytyy tulla piipahtamaan jokunen päivä :---)

    VastaaPoista
  2. Husössä on meno aika samallaista, tosin paanaset vaihtu uusiin omistajiin. Tuu ihmeessä joku päivä käväseen :) Oon ite menos seuraavan kerran La illal ja Su aamul.

    VastaaPoista
  3. No vitsit, oon unohtanu kokonaan tulla tarkistamaan ootko vastannut :-( No mutta joo, täytynee tulla joku toinen kerta sitten. Mulla taitaa vielä olla sun numerokin niin voisin soitella ;-) Antonia oon jonkin verran nähnyt joten tuo omistajanvaihdos oli tiedossa, eli en oo ihan ulkona :---D

    VastaaPoista