tiistai 12. huhtikuuta 2011

[ 65 - Lisää esteitä! ]


Mähän oon melkeen hurahtanut hyppäämiseen! Viimeviikko oli väliä, mutta  tänään olin jo hyppäämässä. Samoin huomenna on tarkotus hypätä. Päätinpä myös repästä ja ilmottautua sunnuntain estekisoihin, mikä mua vaivaa!

Mun esteistuminen on kehittynyt jo siihen pisteeseen, että tänän löytyi oikea jalustimien pituus. Oon kaikki nämä vuodet mennyt liian pitkillä jalustumilla, ja siitä mun jalkaongelmat suurimmaksi osaksi johtuivat. Tai näin uskon, sillä saatuani oikean mittaiset jalustimet, pysyi kantapäät alhaalla ja pohkeet suht hyvin paikallaan.

Tosiaan, ilmoittauduin Mollyllä estekisoihin, mennään 60cm luokka. En pitkän (noin viiden vuoden mittaisen) kisatauon jälkeen viitsinyt isompaa luokkaa mennä. Ihan hyvä vaan.

Mitä vielä, ainiin! Ypäjältä tuli postia. Toukokuun 1. päivä sunnuntaina startataan autot ja matkataan kohti koulua, maanantaina se tosin vasta alkaa. Helpompi kuitenkin mennä sinne jo sunnuntaina, pääsee rauhassa purkamaan kamat ja aamulla ahkerana tunneille. Viimeksi oli tosi jees, saa nähä mimmosta tällä kertaa luvassa. Ainakin muut saman ryhmän opiskelijat ovat ihanaa porukkaa.

 Mulla on kamalasti kiireitä tällä viikolla, huomenna aamulla tunti + iltavuoro, torstaina aamuvuoro+ illalla tunti, perjantaina olis tarkotus lähteä pitkästä aikaa ulos, lauantaina etsimään kisapaitaa ja sunnuntaina kilpailut. Yritän kuitenkin jotain saada rustattua! Joku estepostaus vois olla kiva? Pyysin jo viime postauksessa teiltä ideoita, mutta yhtäkään en saanut. Jos nyt tärppäis?


Kuvat eivät liity postaukseen mitenkään, keväinen fiilis ja siihen sopivat kuvat. Kuvissa entinen hoitohevoseni Turre, molemmat kuvat minun ottamiani.

2 kommenttia:

  1. Estepostaus voisi tosiaan olla kiva, edistymis teksti ois kivaa luettavaa. Ja vielä kivempaa, jos löytyisi ainakin pari kuvaa/videota (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon vinkeistä! Sunnuntain kisoista on luvassa ainakin videokuvaa mun radasta :) Toivotaan että se on julkaisukelpoinen!

    VastaaPoista